משלוח ואספקה
משלוח עדיפות בתוספת תשלום
ייתכן שנציע לך, בנוסף למיקום המשלוח, גם משלוח עדיפות בתוספת תשלום, מה שאומר שההזמנה שלך תישלח בעדיפות ותגיע אליך בהקדם האפשרי.
משלוח ליותר מ-100 מדינות
אנו גאים להציע שירותי משלוח בינלאומיים. עם זאת, ישנם מקומות מסוימים אליהם איננו יכולים לשלוח. אם הזמנת בטעות ממדינה כזו, ניצור איתך קשר.
חבילות אבודות/שלא נמסרו
PlayVault אינה אחראית אם ציינת כתובת שגויה בעת ביצוע ההזמנה. לפני ביצוע ההזמנה, בדוק שהכתובת לחיוב והכתובת למשלוח נכונות. אם טעינו, אנו לוקחים אחריות מלאה על ההזמנה המקורית שלך, ללא עלות נוספת.
זמן משלוח
זמן המשלוח עשוי להשתנות בהתאם למיקום. להלן הערכותינו:
מידע זה ניתן למצוא במיקומים הבאים: מיקום
*זמן משלוח משוער
ארצות הברית, קנדה
8-16 ימי עבודה
אירופה
5-15 ימי עבודה
אוסטרליה, ניו זילנד
12-20 ימי עבודה
מרכז ודרום אמריקה
12-20 ימי עסקים
אסיה
12-20 ימי עסקים
אפריקה
12-20 ימי עסקים
זמן משלוח מקסימלי - 20 ימי עסקים.
*זמן זה אינו כולל זמן עיבוד של 1-3 ימים.
*זמן האספקה הכולל אינו כולל עיכובים הנובעים משחרור ממכס/בדיקת מכס.
מידע מעקב
לאחר שליחת ההזמנה, תקבל דוא"ל עם מספר המעקב, אך במקרים של משלוח חינם, לעיתים לא ניתן לבצע מעקב.
מעקב המשלוח שלי מציג את ההודעה "אין מידע זמין כרגע".
בחלק מחברות השילוח, עדכון מידע המעקב במערכת אורך 1-5 ימי עסקים. אם ההזמנה שלך נשלחה לפני יותר מ-5 ימי עסקים ועדיין אין מידע זמין באמצעות מספר המעקב, אנא פנה אלינו בכתובת support@playvault.co.il
האם המוצרים נשלחים בחבילה אחת?
מסיבות לוגיסטיות, ייתכן שמוצרים השייכים לאותה רכישה יישלחו בחבילות נפרדות, גם אם בחרת במשלוח משולב.
אם יש לך שאלות נוספות, אנא פנה אלינו ונשמח לעזור.