דברים ששואלים אותנו לעיתים קרובות
כמה זמן יש לי להחזיר את ההזמנה וכמה זמן האחריות?
כמה זמן יש לי להחזיר את ההזמנה וכמה זמן האחריות?
יש לך 14 ימים להחזיר את ההזמנה מרגע קבלתה. האחריות היא לשנתיים במקרה שהמוצר מפסיק לפעול מעצמו.
איך ניתן להחזיר את ההזמנה שלי?
איך ניתן להחזיר את ההזמנה שלי?
כדי להתחיל תהליך החזרה, יש ליצור איתנו קשר במייל: support@playvault.co.il
איך המוצר נארז למשלוח?
איך המוצר נארז למשלוח?
אנחנו מודעים לכך שאנחנו מוכרים מוצרי אלקטרוניקה, ולכן אנו אורזים כל הזמנה בקפידה כדי שלא ייגרם נזק במהלך ההובלה.
למי מיועדים המוצרים שלנו?
למי מיועדים המוצרים שלנו?
למוצרים שלנו אין קהל יעד ספציפי – אנחנו מאמינים שגם ילד קטן, גם אביו ואפילו סבו יכולים ליהנות מהקונסולות שלנו.
מה אם יש לי שאלה נוספת?
מה אם יש לי שאלה נוספת?
אם יש לך שאלות, תמיד אפשר לפנות אלינו במייל: support@playvault.co.il
הצוות הפעיל והידידותי שלנו ישיב לך תמיד בתוך 24 שעות.
האם לאחר הרכישה בחנות האונליין צריך לשלם תוספת עבור המשחקים שאמצא בקונסולה שלי?
האם לאחר הרכישה בחנות האונליין צריך לשלם תוספת עבור המשחקים שאמצא בקונסולה שלי?
לא צריך! כל המשחקים כלולים כבר במחיר הקונסולה, ותמצא אותם מותקנים מראש ומוכנים להפעלה מיד עם ההדלקה הראשונה של המכשיר.
יצירת קשר
צור איתנו קשר במייל: support@playvault.co.il
(שירות הלקוחות שלנו יענה לך בתוך 24 שעות, בכל ימות השבוע)