החזרות ותלונות
אנו מציעים תקופת החזרה של 14 יום, כלומר תוכל לבקש להחזיר את המוצר תוך 14 יום מיום קבלתו.
כדי להחזיר את המוצר, הוא חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, אתה רשאי להשתמש בו רק במידה הרגילה למדידת בגדים בחנות, עם התוויות ובאריזה המקורית. אתה צריך גם את הקבלה או את אישור הרכישה.
צרו איתנו קשר בכתובת support@playvault.co.il כדי להתחיל בתהליך ההחזרה. בתוך מספר ימים לאחר שתשלחו הודעה ל-support@playvault.co.il, נספק לכם את כתובת ההחזרה, ולאחר מכן יתחיל תהליך ההחזרה.
אם נקבל את החזרתך, נשלח לך תווית החזרה והוראות כיצד ואיפה לשלוח את החבילה. ללא בקשת החזרה, לא יתקבלו מוצרים שהוחזרו.
אם יש לך שאלות בנוגע להחזרות, אתה תמיד יכול ליצור איתנו קשר בכתובת support@playvault.co.il
נזקים ובעיות
בדוק את ההזמנה שלך עם קבלתה ופנה אלינו מיד אם המוצר פגום או ניזוק, או אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת, כדי שנוכל לבדוק את הבעיה ולפתור אותה.
לצערנו, איננו יכולים לקבל החזרות של פריטי מבצע או שוברי מתנה.
החלפת מוצרים
הדרך המהירה ביותר לקבל את המוצר הרצוי היא להחזיר את המוצר שהוזמן ולהזמין מוצר חדש לאחר קבלת ההחזרה.
זכות ביטול של 14 יום באיחוד האירופי
עם זאת, אם הסחורה נשלחת לאיחוד האירופי, יש לך הזכות לבטל או להחזיר את ההזמנה תוך 14 יום מכל סיבה שהיא וללא צורך בנימוק. כפי שצוין לעיל, הסחורה חייבת להיות מוחזרת באותו מצב שבו קיבלת אותה, ללא סימני שימוש, עם התווית ובאריזה המקורית. כמו כן, עליך לצרף את הקבלה או את אישור הרכישה.
החזר כספי
לאחר שנקבל את הסחורה שהוחזרה ונבדוק אותה, נודיע לך אם ההחזר הכספי אושר. אם ההחזר הכספי אושר, נחזיר את הכסף באופן אוטומטי תוך 10 ימי עסקים לאמצעי התשלום המקורי. יש לשים לב כי עיבוד ההחזר והזיכוי עשויים לקחת זמן גם בבנק או בחברת כרטיסי האשראי שלך.
אם חלפו 15 ימי עסקים מאז אישור ההחזר, אנא פנה אלינו בכתובת support@playvault.co.il